Neem contact op

Met de snelle ontruimers
Vul ons contactformulier in voor een vrijblijvend advies! Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op. Voor directe vragen zijn wij ook  telefonisch of via mail bereikbaar
Binnen 24 uur reactie

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de meest gestelde vragen door klanten en geïnteresseerden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Wij helpen u graag verder. Neem gerust contact op met ons via  telefoon +31 6 38 62 39 04 of mail: info@desnelleontruimers.nl

Kan ik als zakelijke klant ook een factuur ontvangen?

Ja, ook op zakelijk gebied ontzorgen wij graag. Neem hiervoor contact met ons op.

We gaan niet verhuizen, maar ons wasmachine staat op zolder en wij krijgen dit zelf niet naar beneden. Kunnen jullie daarbij helpen?

Ja, ook op zakelijk gebied ontzorgen wij graag. Neem hiervoor contact met ons op.

Mijn ouders gaan naar een zorgappartement, maar zien op tegen de stress en ‘vreemde mensen’ in huis. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Wij komen altijd even (vrijblijvend) langs voor een offertebezoek. Uw ouders kunnen dan alvast kennis maken met een van onze medewerkers. Wij leggen rustig uit hoe het in zijn werk gaat, en voelen al snel aan waar de stress en spanning vandaan komt. Met onze ervaring kunnen we hierin geruststellen en uitleggen wat ze kunnen verwachten.

Op de verhuisdag zelf neemt de voorman alle tijd voor hun, als hij merkt dat zij zich ergens niet prettig bij voelen. Elke verhuizing is immers maatwerk.

Wij werken met een vast team van lokale verhuizers, die de omgeving en lokale gebruiken kennen en zo ook in kunnen spelen op vragen en onduidelijkheden. Onze verhuizers zijn representatief en ervaren.

Wat haalt de Afval Ophaal Dienst zoal op?

Onze Afval Ophaal Dienst neemt in principe alles mee zolang het niet gevaarlijk is en opgetild kan worden door de twee sterke teamleden. Zo nemen we met gemak een verscheidenheid aan huishoudelijk en werkplaats afval mee, zoals matrassen, meubels, elektronica, apparaten, televisies, fitnessapparatuur en meer.

Werken jullie ook in het weekend?

Ja zeker, wij helpen iedereen graag uit de nood. En ja dus ook op een zondag.

Hoe lang van tevoren moet ik de verhuizing aanvragen?

Ook last minute gaan wij uit onze weg om u te ontzorgen. Wilt u echter meer zekerheid – of heeft u een specifieke datum in gedachten – neem dan vier tot acht weken van tevoren contact op om een plek in onze agenda te reserveren.

Moet ik verhuisdozen aanschaffen?

Dit is overbodig, u kunt bij ons een volledig verhuispakket in bruikleen nemen (maar ook kopen), inclusief stevige drielaags verhuisdozen, boekendozen, barreldozen, garderobe-boxen, verhuisstickers, inpakpapier, etc. Daarnaast maken wij gebruik van de duurzame beschermingsmaterialen van DuVeMa. Om schade aan uw inboedel te voorkomen adviseren wij om géén verhuisdozen van de bouwmarkt te gebruiken.

Wat kost een verhuizing?

Dit is met name afhankelijk van de hoeveelheid inboedel die verhuist dient te worden. Maar ook van het type woonhuis, uw gezinssamenstelling, bereikbaarheid van woning of appartement (binnenlift) etc.

Wij staan klaar om, kosteloos, op bezoek te komen om een vrijblijvende offerte op te stellen.